torsdag 3 oktober 2013

Deborah Lippman Sweet Dreams

Idag är jag något rätt i veckan:) har en  veckas semester nu så alla dagar blir de samma. Det är alltså pinkthursday idag hos Emma.
Idag plockade jag fram ett lack som stått länge i lådan, Deborah Lippmans Sweet Dreams. Ett sådant jag skaffade bara för att det inte är min färg. Det är en lite mörkare rosa jelly med flakes i som skiftar i guld. Här har jag tre lager som fortfarande tyvärr har vnl. Formulan var aningens rinnande men inget större problem. Torkade riktigt snabbt med ett lager Seche över.
Testar nu en ny kamera så tyvärr kanske bilderna inte gör rättvisa till färgerna.

3 kommentarer:

  1. Guuud så snyggt! Gillar det läckra skimret i lacket. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör mycket, hade nog blivit lite platt annars

      Radera
  2. Å kul att du var med idag :)
    Imorgon kommer alla deltagare upp!
    Detta lack är så fint!

    SvaraRadera